Zestaw umożliwia demontaż i montaż tłumika drgań oraz ustawienie wału korbowego.
Niezbędny zestaw wymagany przy blokadzie rozrządu silnika, gdy konieczny jest demontaż tłumika drgań.
Tłumik drgań w silnikach VAG 1.8 i 2.0 TSi / TFSi jest zblokowany w miejscu za pomocą centralnej śruby.
Środkowa śruba zaciska w miejscu koło zębate łańcucha rozrządu na wale korbowym.
Zęby blokujące na powierzchniach kół zębatych i końcu wału korbowego są utrzymywane tylko w pozycji dzięki sile zaciskowej śruby środkowej amortyzatora drgań.
Biorąc pod uwagę, że na kole zębatym łańcucha nie ma rowka wpustowego, po usunięciu centralnej śruby i obróceniu silnika pozycja rozrządu wałka rozrządu zostanie utracona.
Ten specjalistyczny zestaw zawiera niezbędne narzędzia potrzebne do utrzymania tymczasowej pozycji, gdy naprawa wymaga usunięcia tłumika drgań.
Zastosowanie:
Audi: A3 Saloon (13-15), A3/A3 Sportback (07-16), A3 Cabriolet (08-16), A4 (07-15), A4 Allroad (09-15), A4 Quattro (08-15), A5 Coupe/Cabriolet (07-16), A5 Sportback (09-17), A6 (12-14), TT (08-17), Q3 (11-16), Q5 (08-16).
Seat: Alhambra (10-15), Altea (06-15), Altea Freetrack (09-15), Exeo (10-13), Leon (09-17), Toledo (09-09).
Skoda: Octavia II (07-13), Octavia III (13-17), Superb II (08-15), Yeti (09-13).
Volkswagen: Amarok (10-16), Beetle (13-16), CC (12-15), EOS (08-15), Golf V (09-13), Golf VI (09-13), Golf VII (13-16), Golf VI Cabriolet (12-14), Golf VII (12-15), Jetta (05-11), Transporter T5 (11-15), Passat (07-11), Passat (11-17), Passat Alltrack (12-16), Passat CC (08-12), Scirocco (08-14), Sharan (11-15), Tiguan (07-15).
Kody silnika:
1.8: TSi/TFSi: BYT, BZB, CABA, CABB, CABD, CDAA, CDAB, CDHA, CDHB, CJSA, CJSB, CJEB.
2.0: TSi/TFSi: CAWA, CAWB, CBFA, CCTA, CCZA, CCZB, CCZC, CCZD, CDNB, CDNC, CDND, CESA, CETA, CFKA, CFPA, CHHA, CHHB, CJKA, CJKB, CNCB, CNCD, CPLA, CPSA, CYNB.